December 23, 2012

Bishkek, Kyrgyzstan Part 2, Osh Bazaar

2012年9月にキルギスのビシュケクにいたときのこと。
This post is when I was in Bishkek, Kyrgyzstan on September, 2012.

宿の日本人旅人とオシュ・バザールへ行きました。
トローリーバスと徒歩で行きました、直通の行き方もあると思いますがわかりませんでした。

I went to Osh Bazaar with same guesthouse's Japanese traveller.
We got there trolley bus and on foot. Maybe, there is any direct transportation but we don't know.

Osh Bazaar

Entrance of the Bazaar


Bazery Zone

Clothes Zone

Household Items Zone




Dry fruits




私は何も買いませんでしたが、バザールは街中で買うより安いと思います。
一緒に行った日本人旅人は"チャリダー"なので、暖かい服を買って冬へ向け備えてました。

I didn't buy anything here but I think most of items cheaper than downtown.
Japanese traveller who go there with me, bought winter clothes to prepare coming winter because of he is cyclist.

 =====
読んでいただき、ありがとうございます。
もしよろしければポチッとお願いします。

Thank you for reading my blog!!!
I'm competing in a blog competition.
If you don't mind click the button below once a day it will give me points.

にほんブログ村 旅行ブログ 一人旅へ
It will go to another page, but that's how I earn my points, so great if you could help out.

And, if you have any other appropriate explanations or sayings in English, please tell me.

No comments: